Veel gestelde vragen
Mijn account
Je zult eerst moeten inschrijven voordat je een bestelling kan plaatsen met lookfantastic.
Zolang je een geldige e-mail adres heb, kun je overgaan naar aanmeldingspagina voor alle beauty acties.
Het is gemakkelijk om jouw details aan te passen - als het nou gaat om betaalinformatie, wachtwoord of adresboek.
Log in jouw account en kies voor optie 'Instellingen' om het te wijzigen en/of aanpassen.
Je kunt met een gerust hart bij lookfantastic winkelen omdat het zeker veilig is.
Wij zijn volledig overeenstemmend met de data bescherming dus wij zijn er zeker voorzichtig mee.
Voor meer informatie, zie onze Privacybeleid.
Wees gerust, als je in jouw account inlogt en de icon 'wachtwoord vergeten' kiest, heb je de optie om het aan te passen. Je zult een mail ontvangen met verdere instructies.
Als je geen e-mails meer wilt ontvangen met exclusieve aanbiedingen en promoties, kan je uitschrijven in jouw account door op "E-mail voorkeuren'' to drukken.
Bestellen
Alle artikelen die worden besteld op lookfantastic zijn afhankelijk van voorraad. Wij willen dat je de optie heb om een artikel te bestellen naar wenst. Het kan ook zijn dat het net is uitverkocht en wij voorraad verwachten.
Wij houden jou op de hoogte.
Soms is er een onverwachte vertraging maar ook dan zullen wij jou op de hoogte stellen.
Wij willen jou niet in de weg staan, daarom proberen we het bestellen zo makkelijk mogelijk te maken. We bewaren zelfs jouw producten in je winkelwagentje voor 60 minuten als je van onze website af gaat.
Vind de producten die je wilt en voeg ze toe in je winkelwagentje. Je kan dan verder gaan met shoppen of gelijk naar de kassa gaan als alles wat je nodig hebt al in je winkelwagentje ligt!
Mijn account geeft al jouw bewaarde adressen en betalingsmethodes weer, wat het makkelijk maakt om je bestelling af te ronden!
Controleer of alles klopt voordat je het afrondt! Wij versturen je een e-mail zodra jouw bestelling onderweg is.
Natuurlijk! Klik op je winkelwagen recht bovenin de pagina, hier kan je alle producten zien die er tot nu toe in zitten.
Het + knopje verhoogt de hoeveelheid van je favoriete producten, het – knopje haalt er één weg in het geval je er te veel hebt geselecteerd. Als je het product wilt verwijderen uit je winkelwagentje, klik op het kruisje.
Absoluut, je kan het bezorgadres selecteren op de afrekenpagina. Bij het afrekenen wordt het bezorg adres automatisch ingevuld met het opgeslagen adres, maar je kan altijd een andere toevoegen.
Vul het nieuwe adres in en klik op 'bezorg naar dit adres'.
Wij sturen jou een e-mail zodra je bestelling onderweg is! Je kan ook op mijn account klikken om je bestelling te volgen.
Wij versturen alle producten individueel, hierdoor zorgen wij ervoor dat je alles zo snel mogelijk binnen hebt.
Mijn account maakt het makkelijk om je bestelling bij te houden.
Wanneer je aangemeld bent worden al jouw bestellingen weergegeven. Als je op de bestelling klikt die je wilt bekijken vind je alle informatie die je nodig hebt.
Verder sturen we ook nog een e-mail wanneer jouw bestelling verzonden is!
Mijn account geeft al jouw bestellingen weer.
Klik op de bestelling waar je meer te weten over wilt komen. Als de bestelling verzonden is met track en trace kan je erop klikken en je bestelling volgen vanaf jouw account.
De e-mail die we je hebben verstuurd over de verzending van jouw bestelling vertelt je ook wanneer we verwachten dat je bestelling aankomt.
We vinden het jammer te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren.
Is er iets wat we kunnen doen zodat je je bestelling niet hoeft te annuleren? Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via mijn account.
Zo niet, selecteer dan de bestelling die je wilt annuleren. Je kan zowel individuele producten van een bestelling annuleren of de gehele bestelling.
Binnen één uur sturen we jou een e-mail om je te laten weten dat je bestelling geannuleerd is.
Als de annulering niet gelukt is komt dit omdat de bestelling al klaar wordt gemaakt voor de bezorging. Producten die op voorraad zijn verwerken wij zo snel mogelijk zodat die zo snel mogelijk bij jou aankomen.
Bekijk onze retourbeleid om je te helpen je bestelling terug te sturen.
Wanneer je je bestelling geplaatst hebt kunnen wij deze niet meer aanpassen.
Als je wilt kan je proberen je bestelling te annuleren, dat kan je doen door in te loggen op mijn account.
Klik op de bestelling die je wilt annuleren en dan kan je zowel individuele producten of de gehele bestelling annuleren.
We versturen binnen één uur een e-mail om je te laten weten dat je bestelling geannuleerd is. Plaats alsjeblieft geen nieuwe bestelling totdat je annulering bevestigd is.
Maak je niet druk, je kan je bestelling per product annuleren in mijn account.
Selecteer dan het relevante product en kies de annulering optie. We versturen binnen één uur een e-mail om je te laten weten dat je bestelling geannuleerd is.
Als annuleren niet meer mogelijk is kan je altijd nog de relevante producten naar ons terug sturen. Bekijk ons retourbeleid om te kijken hoe dit moet.
Heb je nog meer hulp nodig? Je kan onze klantenservice een berichtje sturen in mijn account
Het spijt ons dat dat gebeurd is! Wij zijn trots op al onze producten.
Zodat we hier verder naar kunnen kijken voor jou, neem alsjeblieft contact met ons op om ons meer hierover te vertellen.
Dit proces gaat een stuk sneller als je de nodige informatie verzamelt voordat je contact met ons op zoekt, geen probleem als dit niet kan, we kunnen je altijd helpen als je contact met ons op zoekt.
1. Bestelling nummer
2. Naam van het product
3. Informatie over defect
4. Foto’s van het defect (als dat toepasbaar is).
Zodra we een kijkje hebben genomen naar het defect sturen we je direct een e-mail met een oplossing.
Wij nemen alle klachten serieus en zijn toegewijd aan het beschermen van onze gewaardeerde klanten.
Als je toch bezorgd bent om de kwaliteit van één van onze producten, meld dat dan bij onze klantenservice.
Dit proces gaat een stuk sneller als je de nodige informatie verzamelt voordat je contact met ons op zoekt, geen probleem als dit niet kan, we kunnen je altijd helpen als je contact met ons op zoekt.
1. Bestelling nummer
2. Naam van het product
3. Batch nummer
4. Houdbaarheidsdatum
5. Foto’s waar toepasbaar
6. Een korte samenvatting van de klacht
Gooi het product niet weg totdat je met iemand uit ons team gesproken hebt, ons team kan jou vertellen of we het product nodig hebben voor verdere inspectie.
Dat spijt ons! Soms kunnen er dingen fout gaan, maar maak je geen zorgen. Stuur ons alsjeblieft een berichtje via mijn account.
Wij hebben van jou het volgende nodig:
1. Bestelling nummer
2. Product dat fout is ontvangen
3. Product dat je besteld hebt.
Zodra we je bericht bekeken hebben sturen we een e-mail terug met een oplossing.
Wij nemen trots in onze producten dus het spijt ons om te horen dat u het beschadigd heb ontvangen.
Helaas gaan er soms dingen mis maar wees gerust, wij kunnen helpen. Stuur ons een bericht via jouw account met een foto van het beschadigde product en label.
Gooi het product niet weg maar bewaar het totdat er een oplossing is aangeboden.
Wij versturen producten individueel, zodoende zorgen wij ervoor dat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt.
De e-mail met de bevestiging dat je producten verzonden zijn bevat een lijst met de producten die zijn verzonden. Als het product dat je niet hebt ontvangen er niet opstaat, dan duurt dit product ietsje langer voordat het bezorgd wordt.
Als het product wel verscheept is maar niet is aangekomen, stuur dan een berichtje via mijn account om onze klantenservice hiervan op de hoogte te stellen, zij kunnen je dan verder helpen.
Betalingen en kortingen
Wij bieden verschillende onlinebetalingsmethodes aan om ervoor te zorgen dat onze klanten toegang hebben tot de beste sportvoeding ‘s producten.
- Visa
- Visa Debit
- Mastercard
- Maestro
- American Express
- Klarna
Jij kan jouw ideale betalingsmethode kiezen wanneer je betaalt. Omdat wij fraude erg serieus nemen moet je zowel jezelf valideren als autoriseren voor ons, en de eigenaar van de creditkaart.
Zo houden we namelijk onze klanten veilig!
Als je te horen krijgt dat er een probleem is met de betaling snap je dat waarschijnlijk niet helemaal, maar maak je niet druk, dit kan makkelijk verholpen worden zodat wij zo snel mogelijk onze producten kunnen versturen!
Voordat je je betalingsgegevens opnieuw invult, zorg ervoor dat de ‘geldig tot’ datum en het facturatie adres juist zijn. Wij raden ook aan om te checken of er genoeg geld op je rekening staat.
Als je dit allemaal gedaan hebt maar het probleem is nog steeds niet verholpen neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.
Wanneer je een bestelling plaatst, blijft de betaling in afwachting staan op je account totdat wij daadwerkelijk onze producten verstuurd hebben.
De in afwachtende betaling vertelt jou dat de betaling geautoriseerd is om van je rekening af gehaald te worden.
Als je nieuwe betaling informatie wilt toevoegen dan kan je dit doen in de kassa.
Je nieuwe informatie wordt opgeslagen zodra de bestelling is geplaatst. Dit betekent dat je de volgende keer nog makkelijker je favoriete supplementen kunt bestellen.
Als je alle artikelen hebt gevonden die je wilt, klik je op 'Mijn winkelmand'. Onder je lijst met artikelen zie je een vakje met de tekst 'Kortinscode hier invullen'.
Voer je kortingscode in dit vakje in en klik op 'Toevoegen' om de korting toe te passen.
Als de code niet werkt, moet je controleren of je niet meer dan één aanbieding probeert te gebruiken en of geen van de artikelen op onze uitzonderingenlijst staat.
Als je problemen hebt met het invoeren van de code, kun je contact opnemen met onze klantenservice via je account.
Het spijt ons om te horen dat jouw code niet werkt. Je moet controleren of je niet meer dan één code per bestelling probeert te gebruiken en of je artikel niet is uitgezonderd.
Je kunt onze uitzonderingenlijst raadplegen om dit te controleren. Als de code niet wordt beïnvloed door een van de bovenstaande problemen, neem dan contact op met onze klantenservice via jouw account.
Bezorging
We versturen een e-mail zodra je bestelling onderweg is, zodat je op de hoogte bent over de geplande leveringsdatum.
Voor tracked bestellingen, gebruik de tracking link bijgesloten in de mail (je kan deze ook vinden in mijn account) om te checken waar je bestelling is.
Heb je een bezorg kaart ontvangen? Je bestelling zou bij de buren bezorgt kunnen zijn of bij je lokale depot.
Onze levering informatie pagina biedt meer informatie en mogelijke bezorgingschema´s
Als je je bestelling als vermist wilt opgeven, zoek dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via mijn account.
Al onze bezorging opties zijn te vinden op onze bezorging informatie pagina.
Onze bezorging informatie pagina kan je dat vertellen, je kan hier de bezorging termijnen van alle opties over de hele wereld bekijken!
Maak je niet druk, als je bestelling niet door de brievenbus past of een handtekening vereist, dan ontvang je een kaartje door de bus.
Deze kaart is van de koerier en laat je weten waar je bestelling is en hoe je die in ontvangst kunt nemen.
Wij versturen producten individueel, zodoende zorgen wij ervoor dat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt.
De e-mail met de bevestiging dat je producten verzonden zijn bevat een lijst met de producten die zijn verzonden. Als het product dat je niet hebt ontvangen er niet opstaat, dan duurt dit product ietsje langer voordat het bezorgd wordt.
Als het product wel verscheept is maar niet is aangekomen, stuur dan een berichtje via mijn account om onze klantenservice hiervan op de hoogte te stellen, zij kunnen je dan verder helpen.
Retourneren en terugbetalingen
Wij verwijzen u naar ons retourbeleid pagina voor meer informatie. Indien dit uw vraag niet beantwoord, neem dan contact op met ons klantenservice team. U kunt via uw account contact op nemen.
Wij willen graag dat al onze klanten plezier hebben van hun producten, dus indien u niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u deze retourneren. Wij bieden een zelf-service aan om het retour proces sneller en makkelijk er te maken. Om te beginnen met het retourneren van uw bestelling, volg de stappen zoals beschreven in ons retourbeleid door HIER te klikken.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij de terugbetaling in werking zetten en zult u hier een email ter bevestiging van ontvangen. Dit kan 3 tot 5 werkdagen duren vanaf de datum dat wij uw retourzending hebben mogen ontvangen.
U zou uw terugbetaling binnen 5 werkdagen moeten ontvangen en wij zullen u een email ter bevestiging sturen dat wij deze hebben aangevraagd. Indien u uw terugbetaling na 10 werkdagen nog niet heeft mogen ontvangen dan vragen wij u om ons klanten service team te contacteren via uw account.
Website
Zie onze Algemene voorwaarden.
Als je problemen ondervindt met het bereiken van de check out pagina of enkel andere pagina op onze website, neem contact op met de klantenservice zodat het opgelost kan worden.
*Het kan soms even duren voordat jouw bestelling is verwerkt. Controleer voor de zekerheid jouw afschrift en wacht even voor de bevestiging. Zo niet, neem contact op met klantenservice.
Zie onze Privacybeleid pagina.
Wijzigingen in ons privacybeleid
Gezien het snelle tempo waarin THG in de afgelopen jaren gegroeid en ontwikkeld is alsmede de successen die wij tot nu toe hebben geboekt, hebben wij geconstateerd dat de huidige structuur van de rechtspersoonlijkheid van de Groep in bepaalde gevallen niet in overeenstemming is met de bedrijfsonderdelen en handelsmerken die wij momenteel voeren.
Om die reden hebben wij van de gelegenheid gebruik gemaakt om de juridische structuur van de Groep te reorganiseren, om ervoor te zorgen dat onze vennootschappen in lijn zijn met onze bedrijfsdivisies en handelsmerken en om de groeistrategie van THG op lange termijn te ondersteunen. Om te kunnen reorganiseren, hebben wij ervoor moeten zorgen dat de gegevens (waaronder gegevens over u als een van onze klanten) wettelijk overgebracht werden naar de nieuwe entiteiten. Dit heeft weliswaar geen wezenlijke gevolgen voor u, desalniettemin wilden wij u op de hoogte brengen van deze wijziging.
Vóór de reorganisatie:
In de meeste gevallen zal de verantwoordelijke voor de verwerking van uw gegevens The Hut.com Limited zijn. In sommige gevallen kan de controleur een specifieke entiteit binnen THG geweest zijn.
Na de reorganisatie:
De nieuwe controleurs zijn de nieuw opgerichte rechtspersonen:
• THG Beauty Limited
Dit is het gevolg van een interne reorganisatie en heeft voor u geen wezenlijke gevolgen. Daarover zijn wij gewoon transparant. Enkele bedrijfsonderdelen zijn nu ondergebracht in nieuwe juridische entiteiten binnen de THG-groep en de bijbehorende databanken zijn aan hen overgedragen.
Dit betekent dat de wettelijke verantwoordelijkheid voor de verwerking van uw gegevens of voor het beantwoorden van uw verzoeken om gegevensbescherming nu bij de nieuwe, in de e-mail genoemde entiteit, ligt. Deze nieuwe entiteiten blijven echter deel uitmaken van de THG-groep en bieden allemaal hetzelfde consistente beschermingsniveau.
Nog steeds hulp nodig?
Live Chat