Veel gestelde vragen

Kies een onderwerp

    Mijn account

    Je zult eerst moeten inschrijven voordat je een bestelling kan plaatsen met lookfantastic.

    Zolang je een geldige e-mail adres heb, kun je overgaan naar aanmeldingspagina voor alle beauty acties.

    Het is gemakkelijk om jouw details aan te passen - als het nou gaat om betaalinformatie, wachtwoord of adresboek.


    Log in jouw account en kies voor optie 'Instellingen' om het te wijzigen en/of aanpassen.


    Je kunt met een gerust hart bij lookfantastic winkelen omdat het zeker veilig is.


    Wij zijn volledig overeenstemmend met de data bescherming dus wij zijn er zeker voorzichtig mee.


    Voor meer informatie, zie onze Privacybeleid.


    Wees gerust, als je in jouw account inlogt en de icon 'wachtwoord vergeten' kiest, heb je de optie om het aan te passen. Je zult een mail ontvangen met verdere instructies.

    Als je geen e-mails meer wilt ontvangen met exclusieve aanbiedingen en promoties, kan je uitschrijven in jouw account door op "E-mail voorkeuren'' to drukken.


    Bestellen

    Alle artikelen die worden besteld op lookfantastic zijn afhankelijk van voorraad. Wij willen dat je de optie heb om een artikel te bestellen naar wenst. Het kan ook zijn dat het net is uitverkocht en wij voorraad verwachten.

    Wij houden jou op de hoogte.

    Soms is er een onverwachte vertraging maar ook dan zullen wij jou op de hoogte stellen.

    Wij willen jou niet in de weg staan, daarom proberen we het bestellen zo makkelijk mogelijk te maken. We bewaren zelfs jouw producten in je winkelwagentje voor 60 minuten als je van onze website af gaat. 

    Vind de producten die je wilt en voeg ze toe in je winkelwagentje. Je kan dan verder gaan met shoppen of gelijk naar de kassa gaan als alles wat je nodig hebt al in je winkelwagentje ligt!

    Mijn account geeft al jouw bewaarde adressen en betalingsmethodes weer, wat het makkelijk maakt om je bestelling af te ronden!

    Controleer of alles klopt voordat je het afrondt! Wij versturen je een e-mail zodra jouw bestelling onderweg is. 

    Natuurlijk! Klik op je winkelwagen recht bovenin de pagina, hier kan je alle producten zien die er tot nu toe in zitten. 

    Het + knopje verhoogt de hoeveelheid van je favoriete producten, het – knopje haalt er één weg in het geval je er te veel hebt geselecteerd. Als je het product wilt verwijderen uit je winkelwagentje, klik op het kruisje. 


    Absoluut, je kan het bezorgadres selecteren op de afrekenpagina. Bij het afrekenen wordt het bezorg adres automatisch ingevuld met het opgeslagen adres, maar je kan altijd een andere toevoegen. 

    Vul het nieuwe adres in en klik op 'bezorg naar dit adres'

    Wij sturen jou een e-mail zodra je bestelling onderweg is! Je kan ook op mijn account klikken om je bestelling te volgen. 

    Wij versturen alle producten individueel, hierdoor zorgen wij ervoor dat je alles zo snel mogelijk binnen hebt.

    Mijn account maakt het makkelijk om je bestelling bij te houden.

    Wanneer je aangemeld bent worden al jouw bestellingen weergegeven. Als je op de bestelling klikt die je wilt bekijken vind je alle informatie die je nodig hebt. 

    Verder sturen we ook nog een e-mail wanneer jouw bestelling verzonden is!  



    Mijn account geeft al jouw bestellingen weer. 

    Klik op de bestelling waar je meer te weten over wilt komen. Als de bestelling verzonden is met track en trace kan je erop klikken en je bestelling volgen vanaf jouw account.   

    De e-mail die we je hebben verstuurd over de verzending van jouw bestelling vertelt je ook wanneer we verwachten dat je bestelling aankomt.

    We vinden het jammer te horen dat je jouw bestelling wilt annuleren. 

    Is er iets wat we kunnen doen zodat je je bestelling niet hoeft te annuleren? Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via mijn account

    Zo niet, selecteer dan de bestelling die je wilt annuleren. Je kan zowel individuele producten van een bestelling annuleren of de gehele bestelling. 

    Binnen één uur sturen we jou een e-mail om je te laten weten dat je bestelling geannuleerd is. 

    Als de annulering niet gelukt is komt dit omdat de bestelling al klaar wordt gemaakt voor de bezorging. Producten die op voorraad zijn verwerken wij zo snel mogelijk zodat die zo snel mogelijk bij jou aankomen. 

    Bekijk onze retourbeleid om je te helpen je bestelling terug te sturen. 


    Wanneer je je bestelling geplaatst hebt kunnen wij deze niet meer aanpassen. 

    Als je wilt kan je proberen je bestelling te annuleren, dat kan je doen door in te loggen op mijn account

    Klik op de bestelling die je wilt annuleren en dan kan je zowel individuele producten of de gehele bestelling annuleren. 

    We versturen binnen één uur een e-mail om je te laten weten dat je bestelling geannuleerd is. Plaats alsjeblieft geen nieuwe bestelling totdat je annulering bevestigd is. 


    Maak je niet druk, je kan je bestelling per product annuleren in mijn account.

    Selecteer dan het relevante product en kies de annulering optie. We versturen binnen één uur een e-mail om je te laten weten dat je bestelling geannuleerd is. 

    Als annuleren niet meer mogelijk is kan je altijd nog de relevante producten naar ons terug sturen. Bekijk ons retourbeleid om te kijken hoe dit moet. 

    Heb je nog meer hulp nodig? Je kan onze klantenservice een berichtje sturen in mijn account



    Het spijt ons dat dat gebeurd is! Wij zijn trots op al onze producten. 

    Zodat we hier verder naar kunnen kijken voor jou, neem alsjeblieft contact met ons op om ons meer hierover te vertellen. 

    Dit proces gaat een stuk sneller als je de nodige informatie verzamelt voordat je contact met ons op zoekt, geen probleem als dit niet kan, we kunnen je altijd helpen als je contact met ons op zoekt. 

    1. Bestelling nummer

    2. Naam van het product

    3. Informatie over defect

    4. Foto’s van het defect (als dat toepasbaar is).


    Zodra we een kijkje hebben genomen naar het defect sturen we je direct een e-mail met een oplossing.

    Wij nemen alle klachten serieus en zijn toegewijd aan het beschermen van onze gewaardeerde klanten. 

    Als je toch bezorgd bent om de kwaliteit van één van onze producten, meld dat dan bij onze klantenservice

    Dit proces gaat een stuk sneller als je de nodige informatie verzamelt voordat je contact met ons op zoekt, geen probleem als dit niet kan, we kunnen je altijd helpen als je contact met ons op zoekt. 

    1. Bestelling nummer

    2. Naam van het product

    3. Batch nummer

    4. Houdbaarheidsdatum 

    5. Foto’s waar toepasbaar 

    6. Een korte samenvatting van de klacht 


    Gooi het product niet weg totdat je met iemand uit ons team gesproken hebt, ons team kan jou vertellen of we het product nodig hebben voor verdere inspectie. 


    Dat spijt ons! Soms kunnen er dingen fout gaan, maar maak je geen zorgen. Stuur ons alsjeblieft een berichtje via mijn account.

    Wij hebben van jou het volgende nodig:

    1. Bestelling nummer

    2. Product dat fout is ontvangen

    3. Product dat je besteld hebt. 

    Zodra we je bericht bekeken hebben sturen we een e-mail terug met een oplossing. 



    Wij nemen trots in onze producten  dus het spijt ons om te horen dat u het beschadigd heb ontvangen.

    Helaas gaan er soms dingen mis maar wees gerust, wij kunnen helpen. Stuur ons een bericht via jouw account met een foto van het beschadigde product en label.

    Gooi het product niet weg maar bewaar het totdat er een oplossing is aangeboden.

    Wij versturen producten individueel, zodoende zorgen wij ervoor dat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. 

    De e-mail met de bevestiging dat je producten verzonden zijn bevat een lijst met de producten die zijn verzonden. Als het product dat je niet hebt ontvangen er niet opstaat, dan duurt dit product ietsje langer voordat het bezorgd wordt. 

    Als het product wel verscheept is maar niet is aangekomen, stuur dan een berichtje via mijn account om onze klantenservice hiervan op de hoogte te stellen, zij kunnen je dan verder helpen.

    Betalingen en kortingen

    Wij bieden verschillende onlinebetalingsmethodes aan om ervoor te zorgen dat onze klanten toegang hebben tot de beste sportvoeding ‘s producten.

    • Visa
    • Visa Debit
    • Mastercard
    • Maestro
    • American Express
    • Klarna

    Jij kan jouw ideale betalingsmethode kiezen wanneer je betaalt. Omdat wij fraude erg serieus nemen moet je zowel jezelf valideren als autoriseren voor ons, en de eigenaar van de creditkaart. 

    Zo houden we namelijk onze klanten veilig!


    Als je te horen krijgt dat er een probleem is met de betaling snap je dat waarschijnlijk niet helemaal, maar maak je niet druk, dit kan makkelijk verholpen worden zodat wij zo snel mogelijk onze producten kunnen versturen!

    Voordat je je betalingsgegevens opnieuw invult, zorg ervoor dat de ‘geldig tot’ datum en het facturatie adres juist zijn. Wij raden ook aan om te checken of er genoeg geld op je rekening staat. 

    Als je dit allemaal gedaan hebt maar het probleem is nog steeds niet verholpen neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder.


    Wanneer je een bestelling plaatst, blijft de betaling in afwachting staan op je account totdat wij daadwerkelijk onze producten verstuurd hebben.

    De in afwachtende betaling vertelt jou dat de betaling geautoriseerd is om van je rekening af gehaald te worden. 


    Als je nieuwe betaling informatie wilt toevoegen dan kan je dit doen in de kassa. 

    Je nieuwe informatie wordt opgeslagen zodra de bestelling is geplaatst. Dit betekent dat je de volgende keer nog makkelijker je favoriete supplementen kunt bestellen. 


    Once you've found all the items that you want then click 'My Basket', you'll see a box located below your list of items which says 'Got a discount code? Enter it here'

    Add your discount code into this box and click 'Add' to apply the discount.

    If the code doesn’t work then you'll need to check that you're not trying to use more than one offer and none of the items are on our exclusions list

    If you have any problems entering the code then you can contact our Customer Service team through your account.


    We're sorry to hear your code isn't working, you'll need to check that you're not trying to use more than one code per order and that your item isn't excluded.

    You can refer to our exclusions list to check. 

    If the code isn't being affected by one of the issues above then please contact our Customer Service team through your account


    Bezorging

    We versturen een e-mail zodra je bestelling onderweg is, zodat je op de hoogte bent over de geplande leveringsdatum.

    Voor tracked bestellingen, gebruik de tracking link bijgesloten in de mail (je kan deze ook vinden in mijn account) om te checken waar je bestelling is. 

    Heb je een bezorg kaart ontvangen? Je bestelling zou bij de buren bezorgt kunnen zijn of bij je lokale depot.

    Onze levering informatie pagina biedt meer informatie en mogelijke bezorgingschema´s

    Als je je bestelling als vermist wilt opgeven, zoek dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via mijn account.

    Al onze bezorging opties zijn te vinden op onze bezorging informatie pagina. 

    Onze bezorging informatie pagina kan je dat vertellen, je kan hier de bezorging termijnen van alle opties over de hele wereld bekijken!

    It's possible yes.

    Any order placed for delivery outside of the UK could result in custom charges or import duties. The recipient of the parcel will need to pay any applicable charges prior to receiving their goods.

    As we don't have control over these charges we are unable to advise what the cost may be.  


    Maak je niet druk, als je bestelling niet door de brievenbus past of een handtekening vereist, dan ontvang je een kaartje door de bus. 

    Deze kaart is van de koerier en laat je weten waar je bestelling is en hoe je die in ontvangst kunt nemen.


    Retourneren en terugbetalingen

    Zie onze retoubeleid voor meer informatie.

    Als je nog steeds hulp nodig of enige andere vragen heb, neem contact op met onze klantenservice. Je kunt contact opnemen met hen via jouw account.

    Wij proberen het niet gecompliceerd voor je te maken, log in jouw account en schrijf een bericht. 

    Je zult moeten aangeven wat de reden van de retour is zodat zij de beste retouroptie voor jou kunnen kiezen. Zij zullen de rest doen.

    Zie onze retourbeleid pagina voor meer informatie.



    We willen graag dat al onze klanten blij zijn met hun producten, als je niet blij bent met je bestelling kan je het terugsturen naar ons. 

    Het enige wat wij van je vragen is dat je ons binnen 14 dagen laat weten dat je de bestelling niet meer wilt en dat je de producten niet hebt geopend.

    Om de bestelling veilig weer bij ons terecht te krijgen, meld je aan op mijn account en neem contact op met onze klantenservice. 


    Zodra wij je bestelling ontvangen hebben beoordelen wij de reden voor het terug sturen. 

    Je ontvangt een e-mail om je te laten weten wat er verder gebeurt. 


    Je betaling wordt binnen 5 dagen op je rekening teruggeschreven, we versturen ook een e-mail om je te laten weten dat het overgemaakt is.  

    Als je geen terugbetaling hebt ontvangen en je al 10 of meer werkdagen hebt gewacht sinds je de e-mail ontvangen hebt, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice via mijn account.

    Wij hebben voor de feestdagen onze retourstermijn verlengd zodat u rustig kunt beslissen of u een artikel wel of niet wilt houden.

    U heeft tot 31/01/2019 de tijd om artikelen te retourneren voor bestellingen die geplaatst zijn tussen 31/10/2018 t/m 24/12/2018.

    Alle artikelen moeten in dezelfde staat geretourneerd worden dus onafgebroken en/of dergelijke.

    Houdt er rekening mee dat wij geen retourskosten terugbetalen voor ongewenste artikelen. Om een retour te regelen, neem contact met ons op via jouw account onder 'berichten'.



    Website

    Zie onze Algeme voorwaarden.

    Als je problemen ondervindt met het bereiken van de check out pagina of enkel andere pagina op onze website, neem contact op met de klantenservice zodat het opgelost kan worden.


    *Het kan soms even duren voordat jouw bestelling is verwerkt. Controleer voor de zekerheid jouw afschrift en wacht even voor de bevestiging. Zo niet, neem contact op met klantenservice.

    Zie onze Privacybeleid pagina.

    No matches were found. Please refine your search.

    Nog steeds hulp nodig?

    Onbeschikbaar

    Live Chat